Hoe kunnen we je helpen?
Ervaart u fysieke klachten, zoals bijvoorbeeld spier-, gewrichtsproblemen of een chronische aandoening? Bent u geopereerd of heeft u een trauma gehad? Ons team van ervaren fysiotherapeuten pakt specifieke problemen effectief aan.

Onze fysiotherapeuten maken gebruik van verschillende behandelmethoden. Voor oefentherapie kunt u gebruik maken van onze “state of the art” oefenzaal. U kunt ook bij ons terecht voor Dry Needling.

Uw eigen inzet en therapietrouwheid zijn van groot belang voor het herstel. Tevens wordt veel aandacht besteed aan de preventie van de klacht.

Onze fysiotherapeuten zijn uitstekende professionals wat betreft de zorg rondom het bewegend functioneren. In ons centrum staat kwaliteit en deskundigheid altijd centraal.

Met welke klachten kunt u onder andere bij onze fysiotherapeuten terecht?

- Spier- en peesaandoeningen
- Gewrichtklachten
- Houdingsgerelateerde klachten
- Orthopedische revalidatie (na een operatie)
- Stressgerelateerde klachten
- Sportblessures (en blessurepreventie)
- Chronische aandoeningen als COPD en MS

Voor wie is fysiotherapie?
Fysiotherapie is voor iedereen die problemen ervaart in het dagelijks functioneren.

‘Mensen weer zonder beperking aan het werk krijgen en houden, dat geeft een geweldig gevoel.’
Joost, Master Manueel therapeut

Tijdens het eerste gesprek luisteren we naar je verhaal en doen we onderzoek. We bespreken dan of en hoe we je kunnen helpen. Na de eerste afspraak weet je dus meteen waar je aan toe bent.

Hoe lang duurt fysiotherapie?
Dat is afhankelijk van je persoonlijke doelstellingen. Samen maken we een doeltreffend plan.

Maak een afspraak!
We bekijken samen hoe we je kunnen helpen of adviseren. Je hebt hier geen verwijzing voor nodig. Wel is het raadzaam om te kijken of je zorgverzekering dit dekt. Mochten we je niet verder kunnen helpen? Dan kennen wij iemand die dat wel kan!