info@fysiopluszwolle.nl 038 - 453 55 03

wat is fysiotherapie?

Jaarlijks gaan zo’n 1,5 miljoen mensen, jong en oud, naar de fysiotherapeut. Ze hebben klachten vanwege hun houding of omdat een beweging problemen oplevert. Het kan gaan om sportblessures, klachten opgedaan tijdens het werk, een ‘verkeerde’ beweging, of simpelweg omdat het lichaam ouder wordt. Het gevolg is dat u ergens pijn heeft, minder goed kracht kunt uitoefenen of een bepaalde beweging minder goed of helemaal niet kunt maken. Een fysiotherapeut onderzoekt dan de oorzaak. Wij kunnen je helpen en/of adviseren over je klachten.

Hoe kunnen we je helpen met fysiotherapie?

Ervaart u fysieke klachten, zoals bijvoorbeeld spier-, gewrichtsproblemen of een chronische aandoening? Bent u geopereerd of heeft u een trauma gehad? Ons team van ervaren fysiotherapeuten pakt specifieke problemen effectief aan. Onze fysiotherapeuten maken gebruik van verschillende behandelmethoden. Voor oefentherapie kunt u gebruik maken van onze “state of the art” oefenzaal. U kunt ook bij ons terecht voor Dry Needling.

Voor wie is fysiotherapie?

Fysiotherapie is voor iedereen die problemen ervaart in het dagelijks functioneren.

Tijdens het eerste gesprek luisteren we naar je verhaal en doen we onderzoek. We bespreken dan of en hoe we je kunnen helpen. Na de eerste afspraak weet je dus meteen waar je aan toe bent.

Kom je er niet uit of heb je een vraag? Neem gerust contact op.

Plan je afspraak in

Kwaliteit en deskundigheid

Uw eigen inzet en therapietrouwheid zijn van groot belang voor het herstel. Tevens wordt veel aandacht besteed aan de preventie van de klacht.

Wij zijn uitstekende professionals wat betreft de zorg rondom het bewegend functioneren. Binnen onze praktijk staat kwaliteit en deskundigheid altijd centraal. Met welke klachten kunt u onder andere bij ons terecht?

• Spier- en peesaandoeningen
  • Gewrichtsklachten
  • Houding gerelateerde klachten
  • Orthopedische revalidatie (na een operatie)