038 - 453 55 03 info@fysiopluszwolle.nl

Hoe kunnen we je helpen met fysiotherapie?

Ervaart u fysieke klachten, zoals bijvoorbeeld spier-, gewrichtsproblemen of een chronische aandoening? Bent u geopereerd, heeft u een trauma gehad of heeft u een sportblessure? Ons team van ervaren fysiotherapeuten pakt specifieke problemen effectief aan.

Wij maken gebruik van verschillende behandelmethoden. Voor oefentherapie kunt u gebruik maken van onze uitgebreide oefenzaal. U kunt ook bij ons terecht voor dry needling. Uw eigen inzet en therapietrouwheid zijn van groot belang voor het herstel. Tevens wordt veel aandacht besteed aan de preventie van de klacht.

Wij zijn uitstekende professionals wat betreft de zorg rondom het bewegend functioneren. Binnen onze praktijk staat kwaliteit en deskundigheid altijd centraal. Met welke klachten kunt u onder andere bij ons terecht?

• Spier- en peesaandoeningen
  • Gewrichtsklachten
  • Houding gerelateerde klachten
  • Orthopedische revalidatie (na een operatie)
  • Stress gerelateerde klachten
  • Sportblessures en blessurepreventie
  • Chronische aandoeningen als COPD en MS

Voor wie is fysiotherapie?

Fysiotherapie is voor iedereen die problemen ervaart in het dagelijks functioneren.

Tijdens het intakegesprek luisteren we naar je verhaal en doen we onderzoek. We bespreken dan of en hoe we je kunnen helpen. Na de eerste afspraak weet je dus meteen waar je aan toe bent.

Hoe lang duurt fysiotherapie?

Dat is afhankelijk van je persoonlijke doelstellingen. Samen maken we een doeltreffend plan.

Kom je er niet uit of heb je een vraag? Neem gerust contact op.

Plan je afspraak in