038 - 453 55 03 info@fysiopluszwolle.nl

Start wandelgroepen

We gaan wekelijks (op dinsdag) wandelen. Aankomende dinsdag 8 maart gaan we met 2 wandelgroepen beginnen. De eerste groep start op dinsdag 8 maart a.s. We wandelen van 17.30 tot

Heupklachten

Klachten rondom de heup zijn (soms) hevige pijnklachten. Er wordt vaak gedacht dat heupklachten alleen bij senioren voorkomt, MAAR dit is niet waar. Heupklachten komen in iedere leeftijdscategorie voor. Deze

Hardloopklachten en fysiotherapie

Hardlopen is een belasting voor ons lichaam. Hierdoor is hardlopen een blessuregevoelige sport. Er zijn verschillende blessures die typerend zijn bij hardlopers. Een aantal voorbeelden daarvan zijn: Jumpers knee Runners

Fysiotherapie en schouderklachten

Een van de meest voorkomende gezondheidsproblemen binnen de fysiotherapie zijn schouderklachten. Deze klachten omvatten vaak meer dan alleen een probleem in de schouder. Vaak heeft deze klacht een relatie met

Fysiotherapie en MS

Multiple sclerose (MS) is een ziekte van het centrale zenuwstelsel. Regelmatig bewegen is en blijft goed voor de lichamelijke en geestelijke gezondheid. Dit kan de ziekte MS niet tegenhouden, maar

Peesblessures

Een  van de meest voorkomende blessures, die kunnen ontstaan door overbelasting, zijn peesblessures. Pezen zitten door het hele lichaam. Het is dan ook niet gek dat deze weleens overbelast raken.

Fysiotherapie na COVID – 19

Inmiddels is bekend dat het coronavirus (COVID – 19) een grote impact kan hebben op uw fysieke en mentale gesteldheid. Zowel na een ziekenhuisopname als thuisquarantaine kunt u te maken

Training voor COPD’ers

COPD, Chronical Obstructive Pulmonary Disease, is een blijvende longziekte die niet te genezen is. Maar er zijn wel behandelingen en medicatie die het verloop van deze ziekte kunnen beïnvloeden.

Traject NA knie- of heupprothese

Een behandeltraject na een knie- of heupprothese duurt gemiddeld 14 tot 20 weken met een uitloop tot 26 weken. Uw hulpvraag, persoonlijke doelen, maar ook de resultaten van de beginmeting staan in